sobota, 16 maja 2009

Dwie reklamy napojów - analiza porównawcza

Tradycja w służbie korporacji

Tradycja walczy z korporacją.

Wykorzystano stary radziecki numer: kwas chlebowy w opozycji do imperialistycznej coca coli.
Oczywiście u nas coś takiego z uwagi na politykę politycznej poprawności by nie przeszło. Mówią wprost: "nie kolonizacji, masz wybór, nasze jest lepsze". Nasze "autorytety moralne" powiedzieliby: "nacjonalizm, szowinizm". Tak było z reklamą SKOK'ów, która bardzo szybko zniknęła z naszych telewizorów, choć wyjątkowo subtelnie podkreślała pochodzenie kapitału... Inna ich reklamówka chyba w ogóle się nie ukazała (choć ja jestem tu mało reprezentatywny, bo staram się nie oglądać reżimowej telewizji).
Nie kolonizacji - piękne! Dlatego Rosjanie odeprą atak globalistów, a my nie.

Nie zmienia to faktu, że jedni i drudzy chcą coś sprzedać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak masz ochotę to skomentuj