piątek, 12 listopada 2010

Wolniewicz o godności

Nieco przez przypadek znalazłem świetny, doskonały wykład prof. Bogusława Wolniewicza o godności. Chociaż od jego wygłoszenia minęły niespełna dwa lata, jak wszystko co wartościowe z czasem zyskał a nie stracił na swym znaczeniu. O konieczności wsparcia Izraela w wojnie z Islamem, o politycznej poprawności i wykorzystywaniu instytucji przez tę mutację bolszewizmu i wreszcie o oszukiwaniu mas przez polityków. A wszystko jak to zwykle bywa poprzez wypaczenie znaczenia pojęć. A wszystko to w niewinnym wykładzie o jednym słowie: "godność". Naprawdę gorąco polecam.

4 komentarze:

  1. Ja pod podanym linkiem słyszę tylko 2min:21s.
    Czy Pan odsłuchał pod podanym adresem cały wykład??

    OdpowiedzUsuń
  2. Odsłuchałem całość. Plik najlepiej jest poprać. Zajmuje 12 MB i trwa ok. 52 minuty. Sądzę, że wystąpił problem przy buforowaniu. Proponuję prawym przyciskiem i wybrać (w zależności od przeglądarki) "zapisz element docelowy jako", albo "save link as". Po zapianiu na dysk można odsłuchać bez problemów.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadza się, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykład wyśmienity. Mam go na płycie i właśnie jego odsłuchanie zainspirowało mnie do notki o godności na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń

Jak masz ochotę to skomentuj